Vandaag besteld, morgen lekker eten

Tijdelijk gratis bezorging

Veelgestelde vragen

Hieronder kan je de veelgestelde vragen vinden over:

Bestellingen

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen kan zowel online via loqaldelivery.nl als telefonisch via (070) 221 0930. Telefonisch is alléén mogelijk tijdens openingstijden (ma-za van 9 tot 19 uur).

Kan ik in één bestelling bij meerdere winkeliers boodschappen doen?

Ja en daar zijn wij heel trots op.

Hoe garanderen jullie de versheid van producten?

We werken alleen met kwalitatief hoogwaardige winkeliers, die hoge kwaliteitsnormen hanteren. Loqal Delivery haalt de bestellingen altijd op de dag van bezorging op, zodat de producten lekker vers bij jullie kunnen worden geleverd.

Ik zie dat er ook maaltijden bij Loqal Delivery besteld kunnen worden. Worden deze warm geleverd?

Nee, de maaltijden zijn gekoeld en moeten worden opgewarmd.

Ik zie dat op mijn gewenste bezorgdag bepaalde producten niet beschikbaar zijn. Hoe kan dat?

We werken met lokale winkeliers die op bepaalde dagen dicht zijn. Indien de gewenste bezorgdag op de dag is dat de winkel dicht is, zijn de producten van de betreffende winkel niet beschikbaar.

Bij sommige producten staat bijvoorbeeld “ongeveer 250 gram” aangegeven, waarom is dat?

Afhankelijk van het product is het soms lastig om precies 250 gram af te wegen. In een winkel betaal je exact het bedrag wat een product weegt. Echter in de webshop betaal je voor 250 gram, maar kan het exacte gewicht iets naar boven of naar beneden afwijken. De winkeliers proberen zoveel mogelijk in de buurt van het gekozen gewicht te blijven.

Kosten en betaling

Hoe vindt de betaling plaats?

Indien je online bestelt, vindt de betaling via iDEAL plaats. Bij telefonische bestelling, sturen we een Tikkie voor het orderbedrag. In beide gevallen is de bestelling pas na betaling definitief.

Ik heb bij Loqal Delivery bij meerdere winkeliers boodschappen gedaan. Moet ik bij elke winkelier apart afrekenen?

Nee, je betaalt het totaalbedrag aan Loqal Delivery. Wij verrekenen dit weer met de winkeliers waar je je producten hebt besteld.

Is er een minimum orderbedrag van toepassing op de bestelling?

Nee, we hanteren geen minimum orderbedrag. Al bestel je één product voor € 1,00, we komen nog steeds met alle liefde bij je bezorgen.

Zijn er bezorgkosten verbonden aan mijn bestelling?

Ja, we hanteren € 3,00 bezorgkosten per bestelling. Tijdens de introductieweken zullen we geen bezorgkosten in rekening brengen.

Ik heb een product betaald, maar deze was blijkbaar toch niet meer op voorraad. Wat nu?

Onze excuses hiervoor. Wanneer producten niet meer op voorraad zijn, is het in principe niet mogelijk om deze te bestellen. Tenzij onverhoopt wij of de winkelier vergeten zijn om dit product (tijdelijk) uit te schakelen. In dat geval zullen we telefonisch of per email contact met je opnemen om af te stemmen of je een ander product wil van de betreffende winkelier of je geld retour.

Logistiek

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vandaag besteld is morgen geleverd. Je kan bij je bestelling aangeven binnen welke tijdsslot je je boodschappen wil ontvangen.

Kan ik tracken waar de bezorger is?

Momenteel niet, maar op termijn willen we deze service zeker aanbieden.

Wat als ik verhinderd ben en niet thuis kan zijn op de afgesproken tijdsslot?

Geen probleem, dat kan iedereen wel eens overkomen. Bel ons, dan zoeken we samen een oplossing. We zijn bereikbaar op (070) 221 0930.

Mag mijn kind de bestelling in ontvangst nemen?

Het hangt er van af of er alcohol in de bestelling zit. Bij wet mogen we aan jongeren onder 18 jaar geen alcohol verkopen en dus ook niet bezorgen. Indien er geen alcohol in de bestelling zit, dan is dat geen probleem. Wel een tip om je kinderen zelf instructie te geven om de versproducten zoals vis, vlees, kaas etc in de koelkast te zetten.

Ik woon niet in Den Haag of omgeving, maar wel in Nederland. Kan ik dan ook bestellen

Wij geloven in lokaal voor lokaal. Daarmee kunnen we duurzaam leveren en versheid garanderen. Maar Loqal Delivery heeft ambities om in meerdere steden uit te breiden, weliswaar met de lokale winkeliers van die steden. Dus laat je naam en mailadres achter op de wachtlijst, zodat je ons kunt helpen met onze prioriteitenlijst welke stad voorrang zou moeten krijgen.

Bezorgen jullie ook op zondag?

Nee, de meeste lokale winkeliers zijn zondag dicht, dus wij ook.

Klachten

Ik heb een klacht over een product, bij wie moet ik zijn?

Allereerst wat ontzettend vervelend voor je. Neem telefonisch of per email contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen: bel ons op (070) 221 0930 of stuur een email naar info@loqaldelivery.nl

Winkeliers

Mijn favoriete winkel staat er niet tussen, kan deze nog worden toegevoegd?

Wij staan altijd open voor goede suggesties. Dus bedankt voor je waardevolle tip. We zullen afhankelijk van de winkel, deze in overweging nemen. De winkelier moet het zelf natuurlijk ook wel willen :-)